mandag den 17. februar 2014

30 day blog challenge

Ja, som jeg nævnte i går, så har jeg overvejet at starte forfra med en blogchallenge, som jeg startede op på for knap 4 år siden, men som jeg aldrig fik fulgt helt til dørs... kom vist ikke længere end dag 8 eller 9... men nu vil jeg prøve at se om jeg ikke kan få færdiggjort alle 30 dage :)

I kan se her, hvad det går ud på...


Hvis der er nogen der er med eller prøver at være med, så smid endelig en kommentar, så vil jeg da gerne følge lidt med rundt ved jer andre :)

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt.. jeg glæder mig virkelig til at følge med i den.. Jeg er ikke selv så god til det der med planlagte emner, men kan være det kommer en dag.. ;)

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Jeg startede på min gamle blog, men der kunne jeg ikke lige få den til at lave planlagte indlæg, og så kom jeg ikke lige ind hver dag, så det gled lidt i glemmebogen, men nu skal det være :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...