onsdag den 10. september 2014

Random facts

Synes det atter er blevet tid til en random facts omgang her på bloggen, så her kommer den:
  • Jeg er 100% hundemenneske... katte siger mig ikke det vilde, altså bevares de er da søde nok, det er slet ikke det... Men hunde er bare mere mig.
  • Jeg hader snobbede mennesker, og dem er der altså en del af her i lille Vamdrup skulle jeg hilse og sige. 
  • Jeg bliver nemt stresset for tiden. 
  • Jeg er lidt en nørd når det kommer til World of Warcraft. I starten da manden begyndte at spille det, sagde det mig ikke en dyt, men i dag er jeg mere nørd end han er :)
  • Jeg er næsten i julestemning året rundt. 
  • Jeg er da forresten også godt i gang med julegaverne i år. 
  • Jeg sidder hvert år og skriver både mine egne julekort, samt dem mine forældre sender ud. 
  • Jeg elsker at køre bil, og kører gerne flere hundrede kilometer på én dag (som fx da vi kørte til Skiveren og hjem samme dag i juli måned).
  • Jeg elsker at bage. 
  • Jeg kan ikke fordrage sushi, men til gengæld elsker jeg de gode gamle danske madretter, 
  • Da jeg var mindre kunne jeg ikke klare lugten af stegt lever, så jeg puttede var i nøglehullet ind til mit værelse, når min mor lavede det, for jeg skulle bare IKKE have lugten ind på mit værelse.
  • Jeg tror på spøgelser.
  • Jeg savner rigtig tit min farmor - hun betød ufattelig meget for mig. 
  • Jeg bliver rigtig tøsefornærmet når folk dømmer mig, uden at de har gidet bruge tid på at lære mig at kende. De må gerne hade mig, men gider ikke  blive dømt af nogen, der ikke kender mig.
  • Både min mor, min mormor og min farmor har prøvet at lære mig at strikke og hækle, men jeg kan IKKE finde ud af det. 
  • Jeg bliver ofte spurgt, hvor jeg får lavet extensions, men må så "skuffe" folk med at det altså er mit naturlige hår. Nogle bliver så fornærmede at de vender sig om og går. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...