tirsdag den 14. oktober 2014

Danske Bloggere samler ind til kampen mod kræft


Præcis ligesom de foregående år, er der igen i år indsamling til "Knæk Cancer", og i år vil en gruppe af Danske Bloggere være med og sammen støtte indsamlingen og opfordre alle andre til at gøre det samme. Selve "Knæk Cancer" kampagnen starter først i uge 43, men vi tuvstarter lidt. 

Jeg blev spurgt af Jeanette om ikke jeg ville være med. Og selvfølgelig vil jeg da det.

Jeg skal ærligt indrømme at jeg normalt ikke støtter alverdens indsamlinger til at hjælpe børn i diverse lande, for jeg tvivler på at særlig meget af det indsamlede beløb rent faktisk går til at hjælpe de udsatte børn.. 

Men når det kommer til indsamlinger til Kræftens Bekæmpelse, så støtter jeg HVERT år. I 2005 fik min mor konstateret endetarmskræft. Hun blev opereret og overlevede. Hun lever i dag med en stomi, men pyt med det - alternativet ville jo have været at vi skulle leve uden hende. 

Jeg skal helt sikkert støtte indsamlingen igen i år. Og jeg håber at mange andre vil gøre det samme. 

I kan læse mere om indsamlingen her

OG TIL SIDST, SKULLE I HAVE LYST TIL AT STØTTE SÅ SEND EN SMS MED TEKSTEN: KC 10329 TIL 1277. ELLER TJEK DENNE SIDE

Lad os stå sammen og kæmpe for at finde en kur, så ingen længere skal dø af denne skrækkelige sygdom. Vent ikke til du selv eller en af dine nærmeste bliver ramt, men støt NU. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...