lørdag den 8. november 2014

En lortedag

I dag har været en rigtig lortedag, og jeg har ikke rigtig haft lyst til at være særlig meget online...

Min mormor har fået konstateret lymfekræft samt uhelbredelig leukæmi.. hvor slemt det er, kan de først sige når der kommer svar på de sidste prøver... men hun skal i hvert fald have det ene ben amputeret og så skal de se derefter, om det er til nogen nytte at give hende kemo...

Jeg ved godt, at hun er 80 år, men derfor ville vi da gerne have hende i mange år endnu... og jeg skal ærligt indrømme at det slog mig ud, da min mor ringede i eftermiddags og fortalte det... min morfar har jeg og stort set resten af hele min familie droppet kontakten til, så min mormor er, i min verden, den eneste bedsteforælder jeg har tilbage...

Tror jeg vil sætte mig til at se lidt fim med min bedre halvdel... sov godt når I kommer så langt.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...