mandag den 1. december 2014

Jule Blog Challenge 1. december



Uha, jeg glæder mig faktisk til mange ting i december måned..  Vil her prøve at lave en lille liste med noget af det, jeg glæder mig allermest til.
  • Jeg glæder mig til at hygge med familien. Julehygger er altså bare noget andet end den hygge, der er i dagligdagen. 
  • Jeg glæder mig til at spise alle de lækre julesmåkager, som Bent og jeg har stået og bagt. 
  • Jeg glæder mig til at gå nogle ture og kigge på, hvordan andre har pyntet op. Der er rigtig mange her i Vamdrup, som har pyntet op udendørs, så det er rigtig hyggeligt at gå en tur og kigge på det. 
  • Jeg glæder mig til at komme en tur til København og se Jul i Tivoli. 
  • Jeg glæder mig til at vi skal holde juleaften herhjemme hos os i år. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...