fredag den 8. maj 2015

Nu med en ekstra stor terrasse

I går kom det endelig så vidt, at vi fik lagt vores ekstra terrasse... min bror var ude og hjælpe os, og det gik noget hurtigere når vi lige var en ekstra mand til at tage fat... det er jo begrænset. hvad jeg kan holde til, så Bent og jeg skulle gøre det alene, så var vi ikke blevet færdige endnu... 

Men nu er terrassen lagt, så nu skal stenene bare lige sætte sig og så kan vi tage vores nye terrasse rigtig i brug :) og jeg glæder mig.... 

Vi var til Gourmetaften ovre i brugsen i går aftes... det er en halvårlig tilbagevendende begivenhed med masser af lækre smagsprøver, og så har de nogle specielle knaldtilbud, som kun gælder denne ene aften :) og der er altid mange mennesker derovre, så det må jo siges at være en succes :) 

Bent er til træning i dag, så jeg er hjemme med hundene... de ligger fint og sover, og jeg slapper af og plejer min enorme hovedpine... i dag er det helt slemt med både hoved og svimmelhed så jeg tror bare jeg vil smide mig på sofaen med min dyne og sætte en eller anden DVD på, som jeg kan ligge og lytte til... orker ikke rigtig noget i dag... 



2 kommentarer:

  1. Hvor er det lækkert at i har fået lidt mere terrasse..
    Drømmer mig altid væk når jeg ser have billeder. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også til vi rigtig kan tage det i brug... og er glad for at få det ordet inden sommer :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...