torsdag den 31. marts 2016

Lad mig dog for helvede være

Som et par stykker af jer måske har bemærket, så har jeg lukket bloggens FB side ned tidligere i dag... grunden dertil er, at jeg derinde har fået nogle beskeder fra en, som åbenbart har blokeret mig (vedkommende fremstår som Facebook bruger)... og der stod bl.a om jeg var så dum at tro at nogen ville læse om mit liv, og at folk faldt døde om når de så mit klamme ansigt...

Jeg kan ærlig talt kun grine af det... og til den person (ved udmærket hvem den latterlige heks er), kan jeg kun sige:

JA, jeg VED der er nogen der vil læse om mit liv (du er jo selv en af dem, siden du har tjekket bloggens FB side ud)... Nej folk falder ikke døde om når de ser mig... i modsætning til dig, holder folk af mig for den jeg er (og har mange veninder, som jeg har haft i mange år) og jeg behøver ikke true mig til at folk skal være sammen med mig.

Du valgte selv ikke at ville være en del af mit/vores liv, så hold dig venligst væk... vi har det ganske fint uden dig... at du har et ynkeligt liv i frygt for, hvem der lurer omkring næste gadehjørne er fandme ikke vores skyld...

Få dig et liv og lad vær med at stalke andre, som alligevel ikke har interesse i dit latterlige liv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...