lørdag den 21. maj 2016

Malebog for voksne

Jeg har nu i en måneds tid været i gang med at male i min "maleog for voksne"... Nogle af jer kender dem med sikkerhed godt... det er dem, som mange også bruger som en form for afstresning... 

Jeg har den, som hedder Den hemmelige have, og det er helt klart noget jeg er glad for at sidde med... jeg har stadig store problemer med koncentrationen, så jeg kan ikke sidde for længe af gangen, og derfor har det også taget mig knap en måned at få malet det første billede deri... 

Men forleden blev jeg altså færdig, og resultatet kan I se i dette indlæg... jeg ved godt, det for mange ikke er noget særligt, men jeg er lidt stolt af, at jeg har kunne formå at gøre det... hver en lille ting, som gennemføres på trods af, at det er en udfordring for mig, ja det er en sejr :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har også overvejet at købe en! Måske den med Harry Potter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er rigtig glad for min :) Har også meddelt min bedre halvdel, at jeg gerne vil ønske mig nogle flere :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...