tirsdag den 16. august 2016

Hvornår kan politiet gøre noget?

I søndags oplevede Bent og jeg noget højst ubehageligt... jessica sendte et billede til mig på snapchat (som om jeg gider glo på hende), hvor hun skrev hun aldrig havde haft det så godt.. jeg svarede så tilbage "Det har vi heller ikke. Så lad os venligst være". Og så blokerede jeg hende..

Så skal jeg satme lige love for lavinen startede... først ringede min telefon med hemmeligt nummer og da jeg ikke tog den ringede Bents... han tog den så heller ikke (ingen af os tager vores mobiler når de ringer med hemmeligt nummer om aftenen).

Det udløste en sand storm af beskeder på facebook fra en eller anden tøs, som hverken Bent eller jeg kender... det er så en eller anden, som er i bande med Jessica  og/eller hendes forlovede... der kom bl.a trusler om at de ville skyde Bent, og at de ville gå efter både mig og mine forældre fordi Bent har os kært... virkelig sygt... Hun kunne endda også komme med oplysninger om os begge samt om mine forældre.. dog ramte hun forkert ved at nævne vores bil... for mig bekendt har vi sgu ikke nogen bil - det er ligesom derfor vi tager toget, når vi skal noget :)

Vi ringede så til politiet, men ved I hvad... de ville fandme ikke en gang gøre noget, for det havde de ikke ressourcer til... SAY WHAT!!!! Vi står med en reel trussel, som de bare ignorerer. Dog fik Bent nærmest skideballe af betjenten, fordi han havde opgivet sin datter og ikke ville have noget med hende at gøre... Øh hallo, hun fravalgte ligesom os, og vi nåede så frem til, at vi ikke savner hende. Men noget helt andet er, at han ikke skal dømme nogen af os på den konto... der sætter jeg fandme grænsen... Det er åbenbart i orden at hun sidder og får folk til at true os, og sætte vores liv i fare - det kan de ikke gøre noget ved... Men de kan godt tillade sig at dømme en far, som ikke gider have noget at gøre med den datter, som står bag alle trusler...  Hvad fanden er det for en holdning??

Nå men, Bent ringede så til sin mor (som vi ikke har set i over 2 år), for hun har kontakt til Jessica... hun lovede så at ringe til Jessica og hendes forlovede for at få det stoppet... og det havde hun så også gjort... nu må vi så se, hvad der sker fortsat... jeg agter i hvert fald ikke at lade politiet slippe så let. Der skal nok blive klaget over den behandling.

Har heldigvis gemt alle beskederne, så vi har dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...