onsdag den 10. august 2016

Lidt bøger til samlingen

Normalt er jeg jo rigtig glad for at læse, men efter mit fald sidste år, har jeg haft rigtig svært ved at læse, da jeg simpelthen ikke rigtig kan koncentrere mig om at få bogstaverne til at hænge sammen... altså, hvis jeg skal læse en email går det lige, men der skal helst ikke stå for meget, for så kan jeg simpelthen ikke finde rundt i det..

Jeg har jo så den sidste måneds tid haft rigtig stor gavn af lydbøger, og der er der så en del af de bøger, jeg har lyttet til, som jeg så gerne har villet have fat i...

Det drejer sig om en masse Camilla Läckberg bøger, samt en del bøger af Sara Blædel... min mor og min bror har så været på tur rundt i genbrugsbutikkerne i Kolding, og de faldt så over nogle af de Camilla Läckberg bøger, jeg ønskede mig, så dem købte de til mig...

Og så så jeg i en af Vamdrup køb-salg grupper på Facebook, at der var en, der havde "Kald mig Prinsesse" af Sara Blædel til salg til 15 kr, så den skyndte jeg mig at reservere... og var så henne og hente den i eftermiddags :)

Faldt så også over en Mary Higgins Clark bog i en af vores egne genbrugsbutikker, og eftersom hun også er en af mine yndlingsforfattere, så måtte den jo også med hjem...

Så nu er der en god del nye bøger til samlingen... så er der lidt at læse, når jeg engang kommer så langt, at jeg kan læse igen...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...