tirsdag den 9. august 2016

Rent efterårsvejr

Altså helt ærligt, det er stadig sommer, men for dælen, hvor er det da koldt de her dage... jeg har frosset som en gal både i går og i dag, og har endda også haft min dyne med inde på sofaen... Bent sagde også i dag, at hvis jeg allerede går og fryser sådan nu, så går jeg da et slemt efterår og en slem vinter i møde... og jeg er jo nok nødt til at give ham ret (det sker en gang imellem at han får ret, når han har det) :)

Jeg har, både i går aftes og i dag, valgt at tage min dyne med ind på sofaen, og så er der dømt puttetid...

Det var egentlig min mening, at jeg ville støvsuge i dag, men det har jeg valgt at udskyde til i morgen.. har simpelthen for ond i dag til det...

Der kommer jo heldigvis en masse OL, så det er ikke en helt dårlig dag at tage en "fridag" på... Jeg skal til genoptræning på torsdag, så jeg skal ikke anstrenge mig for meget inden, for så går jeg helt død, når jeg kommer hjem torsdag...

Tror jeg vil lave mig en kop varm kakao, og så se lidt fjernsyn...



2 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk en sofa-dyne, ville slet ikke kunne leve uden den.
    Jeg har egentlig ikke frosset så meget, men ja det er jo ind imellem næsten efterårsstemning. Det skulle dog blive bedre om en uges tid. Så håber sådan på godt vejr ved min fødselsdag.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at ligge og putte med en dyne på sofaen.. plejer bare at hente dynen inde fra soveværelset :)
      Ja, de kloge hovedet siger jo at sommeren kommer igen i næste uge, men jeg vil nu se om det passer før jeg tror på det.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...