fredag den 26. august 2016

Som et lyn fra en klar himmel

Jeg er blevet forkølet...

I onsdags og i går malede vi endevægge i stuerne samt den ene endevæg i køkkenet, og der var ingenting... jeg havde det varmt, men det er der jo ikke noget at sige til, med de temperatuer vi havde... men i går sidst på eftermiddagen, da vi gik og ryddede væk begyndte jeg at svede og få vildt ondt i halsen... gik så i bad inden vi skulle spise, men det hjalp ikke på varmen - tværtimod.... vi sad så og så lidt fodbold og andet i fjernsynet i går aftes, og jeg kunne mærke jeg fik det mere og mere dårligt... tjekkede så, hvad temperaturen sagde og den sagde 38,7, så der var altså noget feber... Næsen begyndte at løbe, og så vidste jeg jo  ligesom godt, hvad klokken havde slået... så slår den nemlig aldrig fejl, så er jeg forkølet, og kan ikke slippe med at den sniger sig forbi mig...

Gik da også allerede i seng ved 22 tiden, og lå så inde i sengen og halvvejs så lidt film og halvvejs sov... havde det virkelig elendigt, og valgte at køre hovedgærdet op på sengen (gudskelov vi har elevationssenge), og det hjalp så til at jeg kunne falde i søvn.... har sovet med åbent vindue i soveværelset i nat, for har simpelthen haft det så varmt...

Her til morgen vågnede jeg så (før vækkeuret ringede 7:15) fordi jeg skulle nyse... og ganske rigtig - jeg slap ikke udenom denne gang... håber bare at varmen kan hjælpe med til at det går hurtigt væk... for det her pjat gider jeg da bestemt ikke... men nå, heldigvis skal vi ingenting her i weekenden - bare slappe af.. så jeg kan pleje mig selv :)


4 kommentarer:

  1. Søren er også blevet syg og måtte blive hjemme i går.
    Det må være helt forfærdeligt at være syg i den her varme.

    God bedring.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3

      Det er virkelig en belastning... der er også rigtig mange der er syge for tiden synes jeg... tror det har noget med vejret at gøre - det ene øjeblik er det rent efterårsvejr, det næste den varmeste sommer.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...