søndag den 14. august 2016

Ugens hurtige (uge 32)

Så er det atter søndag og dermed tid til de hurtige:
  • Jeg var til genoptræning i tirsdags, selv om jeg havde mega ondt og egentlig havde lyst til at melde afbud.
  • Vi havde 4 års bryllupsdag.
  • Jeg fik ryddet op og smidt nogle ting væk herhjemme.
  • Min mor havde købt nogle bøger til mig, så nu har jeg en stak "nye brugte" bøger, som venter på, jeg bliver i stand til at læse igen.
  • I fredags var der Crazy Hours her i Vamdrup, og mine forældre var herude. Vi var så sammen henne i byen og kigge - rigtig hyggeligt.
  • Har været en tur i Middelfart med min mor.
  • Der gik rigtig jule-mode i den herhjemme... mine forældre efterlyste brune fedtkager, og da vi så bagte dem, tog vi lige en gang æbleskiver også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...