søndag den 14. august 2016

Vamdrup holdt Crazy Hours


I fredags var det tid til at Vamdrups årlige Crazy Hours løb af stablen.. denne gang var det med Vamdrup i gamle dage tema... Alle ansatte i butikkerne var klædt i tøj fra gamle dage, og en del af mændene havde fine hatte på... Det var totalt gennemført.

Mine forældre ringede om morgenen og spurgte om de måtte komme herud, så de kunne komme med hen i byen og kigge og selvfølgelig måtte de da det...

De bestemte sig så for at sove herude, for så var de fri for at skulle køre hjem om aftenen... og vi har jo plads til det, så det var jo ikke noget problem...

De kom så herud fredag eftermiddag og så fik vi alle sammen noget at spise inden vi gik hen i byen ved 18:15 tiden...

Der var godt nok mange mennesker rundt i gaderne... der var forskelligt musik rundt omkring og i det hele taget herskede der en fantastisk stemning...

Vi gik rundt og kiggede butikker og fik snakket med diverse folk, som vi mødte undervejs.. det er fordelen ved en relativ lille by, man møder som regel altid nogen man kender til den slags arrangementer :)

Anna David skulle optræde på scenen på Torvet kl. 20:30, og jeg skal da love for, at der var mange henne og høre hende... hun har da godt nok lavet nogle gode sange, men det var ikke et absolut must for mig, at stå foran scenen og høre hende.

Henne i gården bag  vores cykelforretning, er der tradition for at der serveres sønderjysk rugbrødslagkage til Crazy Hours, og i fredags var selvfølgelig ingen undtagelse... Bent og jeg plejer altid lige at skulle have et stykke lagkage når vi er derhenne, og det skulle jeg da også i fredags.. . Bent kunne ikke spise noget, så jeg lokkede min mor til at spise et stykke sammen med mig, og så betalte hun, så det brokkede jeg mig ikke over :)

Ved 21 tiden var der et Bamses Venner kopi band (Vil du danse), der skulle spille på Torvet, og dem var min mor og jeg da nødt til at høre... vi havde været rundt og kigge lidt, mens Bent og min far var gået hjem, og så endte vi alligevel med at stå og høre dem det meste af aftenen...

Ved midnatstid var begge mine forældre gået i seng, så Bent og jeg sad lidt i stuen og snakkede inden jeg også faldt i søvn...

Havde en total hyggelig dag og aften... jeg nyder virkelig at Bent og jeg kan lave nogle ting sammen uden at der er en eller anden, som konstant skal prøve at ødelægge vores liv...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...