lørdag den 10. september 2016

Allerede weekend igen

Synes lige det har været søndag, og ikke desto mindre er vi allerede næsten igennem endnu en uge.. jeg kan slet ikke følge med, når dagene går så hurtigt...

Jeg føler ikke rigtigt, jeg når alt det, jeg gerne vil nå... jeg har haft mega ondt denne uge, og derfor har jeg så ikke rigtig fået ordnet særlig meget af det, som jeg egentlig havde planlagt. Hader at mit liv skal planlægges nærmest time til time... kan aldrig sige, hvordan næste dag bliver...

I dag kommer mine forældre herud og spise, så vi har været i gang med lidt rengøring... vi har skiftet sengetøj og støvsuget... og så har vi gjort maden klar, så den bare skal tændes og laves færdig, når det kommer så vidt... Bent har været en rigtig stor hjælp, for jeg kan nærmest ingenting med den skide skulder i dag, så for mit vedkommende står den på afslapning, og så har jeg lavet øvelser, da jeg stod op i morges... Så må jeg jo lave det jeg kan holde til, og så ellers prøve at tage den lidt med ro.

Håber I alle kan holde varmen derude i det danske land :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...