mandag den 19. september 2016

Efteråret er sandelig på vej

Nu havde vi jo en rigtig sommeragtig uge i sidste uge, så det var noget af en kold fornemmelse at komme udenfor i morges... men op og ud af døren skulle jeg, for jeg skulle med min far til Odense, hvor han skulle til samtale på sygehuset...

Jeg skulle ud af døren kl. 8:35, så jeg stod op før kl. 8 og lukkede hundene ud.. og jeg skal love for jeg vågnede, da jeg åbnede døren og mærkede kulden..

Men vi kom da til Odense og hjem igen..

Bent har de sidste par dage gået og samlet kastanjer i haven.. vi har jo et kastanjetræ i haven, og i år har der faktisk været en del kastanjer på det, og de er jo så begyndt at falde ned... og jeg elsker at have dem liggende rundt i huset, så Bent går troligt og samler dem sammen til mig...

Der er nu noget hyggeligt ved at have kastanjer i haven... kastanjer er noget af det, jeg virkelig forbinder med efterår..

Jeg har planer om, at jeg skal en tur i skoven i løbet af et par ugers tid, men nu må vi se om jeg når det... håber det :)






2 kommentarer:

  1. Jeg elsker bare kastanjer og jeg kigger konstant efter en at gå og nusse med i hånden. De er så glatte og bløde.. Noget af det bedste ved efteråret..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for vi har vores eget kastanjetræ i haven :) Og det har givet rigtig mange kastanjer i år i forhold til de foregående år.

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...