søndag den 4. september 2016

En aktiv lørdag og afslappende søndag

I går morges da jeg vågnede kunne jeg mærke, at der var en lille anelse mere energi, end der ellers har været... så jeg kastede mig over rengøringen... fik tørret støv af over næsten hele huset, og da Bent stod op, fik jeg også støvsuget... det gjorde godt for samvittigheden, men skulderen brokkede sig rimelig meget.... men nu var det jo gjort...

Ved middagstid gik jeg så en tur ned på Torvet og kiggede... der var Børnenes dag i går her i Vamdrup, så der var en masse aktiviteter og underholdning for børn runde i gaderne... det måtte jeg jo lige ned og se, så der gik lige noget tid med det.. Brandstationen havde bl.a også arrangeret en masse, og det var vist en stor succes.

Da jeg kom hjem, lavede jeg en god portion frikadeller til fryseren og så fik vi savet et par paller (primært Bent, der savede), så vi har noget træ til pejsen.

I går eftermiddags spurgte Bent så, om jeg ikke ville med ud og gå en tur, og det kunne jeg da godt... vi gik så næsten 7 km, så det var jo egentlig meget godt..

Aftenen i går blev så brugt på sofaen med at se fjernsyn.. Omkring midnat kom der noget, der hedder Ghost Stalker, og det mente Bent jeg skulle se... han havde set det forleden nat, og mente det LIGE var noget for mig.... og jeg skal da lige love for, at jeg blev grebet af det.. Bent faldt i søvn nærmest inden det første afsnit var gået i gang, men jeg så det det meste af natten, og det er ikke sidste gang, jeg har set det.

I dag sov jeg længe (til kl. 9:30) og da jeg stod op, besluttede jeg mig for at jeg ville have en total sofa dag, hvor jeg bare ville give mig selv lov til at være syg... kan godt mærke, jeg ikke har tilladt mig selv særlig meget at være syg, og tage mig den tid, det nu har krævet at blive rask igen. Men i dag har jeg helliget mig sofaen og min dyne... Aftensmaden i dag stod på hjemmebagt rugbrød med stegt torskerogn, lune frikadeller og rullepølse... dejlig nemt, og det smager godt :)

Lige nu står den på Team Ninja Warrior... ren og skær sofahygge sådan en søndag aften, hvor det regner :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...