torsdag den 1. september 2016

Et godt møde på jobcenteret

Var til møde på jobcenteret i dag, og det gik faktisk rigtig godt... jeg har jo simpelthen den bedste sagsbehandler, og jeg kan simpelthen ikke rose hende nok...

Nå men, jeg bliver ikke henvist til ressourceforløb endnu, men dermed ikke sagt, jeg "bare" sidder fast her, hvor jeg er nu... jeg skal lige pt koncentrere mig 100% om min genoptræning, og når jeg så er færdig med det og min tilstand er stationær på alle fronter, så skal vi snakkes ved igen og se, hvad der så skal ske... men indtil da, skal jeg bare koncentrere mig om genoptræning og få det mest optimale ud af det... så det er jo egentlig udmærket.....

Efter mødet var jeg lige en tur i Føtex og købe en enkelt julegave samt nogle kalendergaver... så nu er vi ligesom kommet lidt videre med det...

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du får ro til at koncentrer dig om din genoptræning. :D
    Håber det går godt og hjælper.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg jo ikke været der denne uge, da jeg simpelthen ikke har ville smitte de andre (der er flere over 70, og deres immunforsvar er måske ikke altid lige godt). Men på tirsdag satser jeg på at være af sted igen. Indtil videre kan jeg ikke mærke den store forskel i forhold til inden jeg startede, men jeg har da stadig troen på det kommer.

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...