onsdag den 28. september 2016

Hvad skal jeg så?

Jeg fik en snak med en af fysioterapeuterne oppe på Sundhedscenteret i går, og jeg gik ærlig talt derfra med en blandet følelse...

Hun mener muligvis jeg er forkert placeret, da de ikke rigtig mener, de kan gøre ret meget for min situation med skulderen, da det provokerer hovedet lidt for meget... så hun vil snakke med nogle af de andre på Sundhedscenteret om jeg måske skal flyttes over på et andet hold, der har med smertehåndtering at gøre. For som det ser ud nu, så vil mine smerter være noget, jeg skal lære at leve med resten af livet, for det ser ikke ud til at der kan gøres ret meget ved det...

Ved ærlig talt ikke, hvordan jeg skal have det med det... for jeg havde ærlig talt håbet, det kunne hjælpe mig, men det er der så åbenbart ikke den store chance for... Og det gør mig jo et eller andet sted endnu mere frustreret...

Jeg ville jo virkelig gerne ud på arbejdsmarkedet og bidrage til samfundet, men ja, det har sgu lange udsigter... desværre..

Indimellem er det sgu svært at bevare optimismen, når jeg konstant føler det hele går mig imod... og det hele bare pga et fjols, som ikke kunne finde ud af gøre fortov rent for sne... håber ikke for min værste fjende, at de skal igennem det samme...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...