mandag den 5. september 2016

Julen sig nærmer

Nu er vi kommet ind i september, og selv om der selvfølgelig er et stykke tid til december endnu, så er det snart ved at være tid til at begynde at bestille hjem fra ebay, hvis tingene skal nå at komme frem...

Jeg har igen i år været en flittig ebay shopper når det kommer til pakkekalendergaver samt pakkespilsgaver...

Vi har jo lavet pakkekalender til min bror, til hundene og så får mine forældre adventsgaver. Derudover har jeg lavet pakkekalender til Bent og til min venindes 2 børn..

Vi skal minimum bruge 18 pakkespilsgaver plus jeg skal købe til mine forældre skal holde julefrokost d. 10. december... så der har været nok at gå i gang med.... heldigvis er en stor del af det kommet hjem allerede, så det ligger allerede pakket ind ovenpå...

Har så også stadig 14 ting, der er på vej, så postmanden får godt travlt *hehe* :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...