torsdag den 22. september 2016

Nattebesøg

De sidste par dage (faktisk siden natten mellem mandag og tirsdag), har jeg haft de vildeste mavesmerter... og jeg mener virkelig kraftige smerter... har ikke kunne holde til ret meget andet end at ligge ned, hvilket i sig selv også bliver pænt trættende efter noget tid... Men fik mig da slæbt til genoptræning i tirsdags, hvilket udløste en ordentlig omgang hovedpine, så efter en halv times tid tog jeg altså hjem igen...

Men altså, i går lå jeg stort set i sengen hele dagen... orkede INGENTING, ikke engang at gå på toilet... havde simpelthen så ondt..

Jeg får jo fast smertestillende, men de hjalp ikke en hujende fis i går, så i går aftes ringede Bent til vagtægen... har i forvejen en tid hos en gynækolog i næste uge, netop også fordi jeg har bøvlet med mavesmerter for en tre - fire ugers tid siden, men i går kunne jeg simpelthen ikke holde det ud længere.. 

Vagtlægen kom så ved 2 tiden i nat, han trykkede mig rundt på maven og mærkede omme på lænden og tjekkede en urinprøve for graviditet og blærebetændelse (begge dele i øvrigt negative)... han kom så til den konklusion, at det enten kan være nogle cyster der driller mig eller en begyndende blindtarmsbetændelse... mistanken til blindtarmsbetændelse var dog ikke så stor, da han ikke rigtig mente det kunne være undervejs i mere end 4 uger (den tid der er gået, siden smerterne startede), så jeg skulle tage den med ro indtil jeg skal til gynækolog og så kontakte egen læge eller sygehuset, hvis det bliver værre, for så indlægger de mig...

I dag har jeg stadig lige så ondt som i går, men det er ikke blevet værre, så jeg prøver at holde ud til på tirsdag... for jeg har ærlig talt ikke den store lyst til at skulle indlægges... men hvis det bliver værre, så har jeg jo ligesom ikke rigtig noget valg :)



2 kommentarer:

  1. Håber du snart får det bedre og at det ikke er noget alvorligt..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3 Håber bare der kan findes ud af, hvad det er, for det her er bestemt ikke sjovt.

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...