torsdag den 15. september 2016

Odense tur/retur

Vækkeuret ringede kl. 7 i morges.. havde nemlig lovet min far, at jeg ville køre med ham til Odense Sygehus, hvor han skulle igennem en scanning med ryggen...

Kørte så hjem og hentede ham (havde fået deres bil ud i går, så jeg ikke skulle med toget i dag), og kl. 8:45 kørte vi så mod Odense.. selve turen derover gik nemt og smertefrit - der var ikke særlig meget trafik, så der var ingen kø.

Han havde tid kl. 10:15, men pga problemer med den kontrast, han skulle have sprøjtet ind, så var der ventetid, så klokken endte med at blive næsten 11:20 inden de hentede ham ind... der ville gå mellem 1,5 og 2 timer inden han var færdig, så jeg besluttede mig for at gå en tur rundt i Odense og samle Pokémoner - jeg havde ikke den store lyst til at sidde i et venteværelse og glo i så lang tid...

Jeg gik så rundt i lidt over en time og fik set lidt af Odense og ikke mindst, fik jeg samlet en masse bolde og fanget nogle Pokémoner.. gik så tilbage til sygehuset, så jeg var sikker på at være der, når den gamle atter kom ud i venteværelset...

Jeg endte da også med at sidde og vente, og da han så endelig var færdig, gik turen mod Kolding igen...

Ved 15:30 tiden var jeg så retur i Vamdrup igen, og jeg siger jer, jeg var træt... det tærer lidt på energiniveauet at køre den tur i sådan en varme... men hva, jeg hyggede mig da, og jeg fik set noget af Odense... det er ikke det vilde jeg har set af Odense tidligere... vi har jo primært været på sygehuset, i Ikea eller i Rosengårdscenteret, når vi har været derovre..  

Aftensmaden i dag blev en burger fra grillen, og nu sidder vi og ser fodbold.. og så sidder vi og gaber om kap Bent og jeg :)

I morgen ringer vækkeuret også kl. BÆ... skal til genoptræning allerede kl. 8:45, så det er afgang fra Vamdrup kl. 7:43... så må jeg jo bare snuppe en morfar i morgen eftermiddag, hvis det bliver for svært at holde øjnene åbne :)

Vil slutte af med at vise et par billeder, jeg tog i dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...