søndag den 4. september 2016

Ugens hurtige (uge 35)

Så er det atter søndag, og her kommer ugens hurtige:
  • Jeg har ligget syg stort set hele ugen.
  • Min mor havde fødselsdag, og vi var hjemme ved hende og spise.
  • Har fået pakket en pæn sjat kalendergaver ind.
  • Har været til møde på jobcenteret.
  • Jeg har fået lavet lidt kort.
  • Jeg har for første gang set "Ghost Stalker" på ID, og jeg er stor fan allerede.
  • Vi var i Tyskland og fylde depoterne op.
  • Vi er så småt kommet i gang med at gøre haven lidt vinterklar (fået klippet nogle buske ned og sådan lidt).
  • Jeg har langt om længe fået tørret støv af (selv om det tog mig flere timer, så fik jeg det gjort).
  • Vi har fået lavet frikadeller til fryseren, så nu er det bare at tage op, når vi skal bruge dem.
  • Vi var nede på Torvet og høre Mek Pek og Åh Abe show i fredags.
  • I går var der Børnenes dag her i Vamdrup, hvor der var masser af aktiviteter for børn rundt i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...