søndag den 11. september 2016

Ugens hurtige (uge 36)

Så er det endnu en gang blevet tid til ugens hurtige:
  • Bent var sendt i byen og købe nogle pakkespilsgaver samt en kalendergave til mig. Han havde selv sagt, han ville have min sidste gave klaret, så det gjorde han, mens jeg var til skulderhold.
  • Det har været sommer hele ugen, og jeg har bare ligget syg.
  • Skulderen har gjort sindssygt ondt siden i tirsdags.
  • Jeg har ladet Bent om at ordne (FOR) meget herhjemme.
  • Vi kom i bund med vasketøjet.
  • Vi fik smidt en masse forskelligt væk, ting som alligevel nærmest bare lå i vejen.
  • Jeg er langt om længe kommet i gang med at rydde op i mit tøj.
  • NFL sæsonen startede med en enkelt kamp i torsdags, og i dag er sæsonen så for alvor startet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...