søndag den 25. september 2016

Ugens hurtige (uge 38)

Så er søndagen atter over os, og det er dermed tid til ugens hurtige
  • Sommeren forsvandt stille og roligt, og efteråret begyndte for alvor sit indtog.
  • Jeg har døjet med kraftige mavesmerter hele ugen, og måtte have vagtlægen ud tirsdag aften.
  • Jeg fik kontakt  med én, som jeg ikke har set i 11 år eller deromkring. Det er én, jeg igennem nogle somre snakkede med på Skiveren Camping.
  • Jeg brugte en eftermiddag på at skrive og hyggesludre med GiZmo <3
  • Jeg havde planlagt, at der skulle gøres rent i denne uge, men det er der altså ikke blevet.. det er ikke nemt, at nå det hele når man er syg.
  • Jeg har fået lavet et par enkelte kort i denne uge, men slet ikke så mange, som jeg gerne ville..
  • Vi skal til fødselsdag ved vores venindes datter senere i dag, det glæder jeg mig til.
  • Vi har været i gang med at gøre haven helt efterårsklar, og grillen og parasollen er nu pakket væk for i år.

4 kommentarer:

  1. Håber du har fået det bedre og ud over det lyder det da som en ret god uge.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har ikke så ondt længere, så det er blevet en anelse bedre :)

      Det var nu egentlig også en ok uge sidste uge :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...