lørdag den 24. september 2016

Weekend endnu en gang

Synes lige det har været weekend, og så er det sgu allerede lørdag igen.... tiden flyver bare af sted, og selv om jeg ikke rigtig føler, jeg får udrettet en dyt herhjemme, så sker der jo trods alt en lille smule alligevel...

Jeg havde sat vækkeuret i går, men vågnede en time inden det ringede, og så kunne jeg jo lige så godt stå op... Var ikke til skulderhold, da jeg simpelthen havde for ondt i maven.

Havde en aftale med vores udlejers kone, men hun blev lidt forsinket, så jeg kunne lige få ordnet et par småting inden hun kom... og på trods af (stadig) sindssyge mavesmerter, så fik jeg da fejet gulvet ude i bryggerset og i køkkenet..

I går eftermiddags fik Bent slået græsset, mens jeg fik sorteret lidt i vores film og fik sat nogle flere ind... vores genbrug havde nemlig et "Fyld-en-pose-med-film for 25 kr tilbud, så der kom lige nogle med hjem :) De har jo truet med, at der kommer regn og blæst i næste uge, så vi måtte hellere få slået græsset inden, så er der da én gang mindre, det skal slåes i år.

Vi hjalp så hinanden med at få støvsuget, så vi derefter kunne holde 100% weekend... Jeg ville gerne kunne klare lidt flere af de huslige opgaver, men ja, skulderen volder mig ekstremt mange problemer for tiden, og nu også maven samtidig, så det er jo ren elendighed... kan det da for fanden ikke bare snart blive bedre..

Aftenen i går blev brugt på hver vores sofa med en omgang Vild med dans... Jeg var godt nok en anelse skuffet over, at det var netop dét par, som skulle forlade studiet i går, men jeg kan jo ikke gøre så meget ved det.. det er jo en konkurrence :)

I dag har jeg ikke nogen planer, udover at mine forældre kommer herud engang over middag, så jeg har sat mig godt tilrette i sofaen og slapper af mens Bent og hundene sover.... de her morgener med lidt Mette-tid gør mig godt rent mentalt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...